برخی دیگر از قوانین و مقررات استفاده از سایت ایراسپات

برخی دیگر از قوانین و مقررات استفاده از سایت ایراسپات
چنانچه قصد دارید از امکانات سایت ایراسپات ، چه بعنوان آگهی دهنده و یا بازدید کننده ، استفاده نمایید ، مطالعه و رعایت قوانین و مقررات ذیل ، به شما توصیه میگردد . بدیهی است ادامه استفاده شما از سایت ، نشانگر پذیرش کامل شروط و قوانین ذکر شده میباشد

قوانین مرتبط با بازدیدکنندگان از سایت:

توجه داشته باشید اگرچه از طریق اینترنت و سایت ایراسپات ، می توانید به راحتی ، اکثر اقلام و خدمات مورد نیاز خود را تهیه نمایید ، ولی همواره احتمال روبرو شدن با آگهی های غیر واقعی ، و همچنین فروشندگان ارائه کننده کالاهای با کیفیت نازل نیز هست و لازم است با هوشیاری کامل ، نسبت به تامین مایحتاج خود ، اقدام نمایید زیرا سایت ایراسپات ، صرفا مکانی برای درج آگهی بوده و امکان صحت سنجی مضامین آگهی ها را ندارد . توصیه می گردد هنگام خرید ، موارد ذیل را رعایت نمایید :
– بهتر است از فروشنده هایی خرید نمایید که امکان ملاقات حضوری با آنان مهیا باشد .
– هرگز پیش از دریافت کالا هزینه‌ای پرداخت نکنید . و تسویه حساب را ، تنها بعد از دریافت کالا و بررسی کیفیت آن انجام دهید . بهتر است فاکتور معتبر (با سربرگ ، آدرس و مهر شده ) دریافت نمایید .
– شماره حساب اعلام شده از طرف فروشنده ، دلیلی بر واقعی بودن آگهی نیست . زیرا ممکن است فروشنده ، از طریق کارت های اجاره ای ، اقدام به کلاه برداری کند .
– به آگهی هایی که قیمت ارائه شده در آنها ، بیش از حد عالی به نظر می آید و یا فروشنده اطلاعات حساب شما را می پرسد مشکوک باشید .
– در خرید پستی ، شما پیش از اطمینان از صحت کالا ، هزینه را پرداخت کرده‌اید که این مورد ، خالی از ریسک نیست و ما ، انجام آن را به هیچ عنوان توصیه نمی‌کنیم .
– اگر با فروشنده قراری برای بازدید از کالا و پرداخت وجه آن در محل ایشان می گذارید ، سعی کنید به تنهایی نروید و از وجوه نقد همراه خود ، مراقبت نمایید .
– چنانچه قصد ملاقات با ارائه کننده خدماتی در منزل خود دارید ، بی نهایت هشیار باشید و ضمن مراقبت از رفتار مشکوک ایشان ، سعی نمایید بجز شما ، سایر افراد وابسته نیز ، در محل حضور داشته باشند .
– در صورت ایجاد مزاحمت برای شما ، می‌توانید با مراجعه به سایت پلیس فتا،‌ از اطلاعات تماس پلیس فتای محل سکونت خود آگاه شده و موضوع را از آن طریق پیگیری کنید.

قوانین درج آگهی 

ما اطلاعات شخصی را ، بدون کسب موافقت صریح شما ، به شخص ثالثی برای به کارگیری در اهداف بازاریابی ، نمی‏فروشیم یا اجاره نمی‏دهیم .  ما حفاظت از حریم شخصی کاربران را ، به عنوان یک اصل اجتماعی مهم به حساب می‏ آوریم .
شما می‏توانید به اطلاعاتی که در اختیار ما قرار داده‏ اید دسترسی داشته و آن‏ها را ویرایش کنید . در صورتی که نسبت به انتقال اطلاعات خود یا استفاده از آنها به ترتیب مذکور ، معترض هستید ، یا رضایت ندارید ، لطفاً از خدمات ما استفاده نکنید .
ایراسپات ، هیچ مسئولیت قانونی و اخلاقی در قبال خدماتی که از طریق سایت‏ ایراسپات ، توسط اشخاص ثالث ارائه می‏شوند ، یا برای فهرست‏ ها و مضامینی که توسط اشخاص ثالث تهیه شده ، و آگهی می‏شوند ، ندارد و صرفاً در حدود قانون ، آگهی‏ های اشخاص ثالث را درج می‏کند .
اگر هر بندی از این توافق‏نامه ، مطابق قانون نامعتبر یا اجرا نشدنی باشد ، چنین بندی باید مجدداً بررسی شده و باقی شروط و ضوابط به قوت خود باقی هستند .
با پذیرفتن سیاست حفظ حریم شخصی و شرایط ثبت نام کاربر ، شما صراحتاً رضایت خود را نسبت به جمع‏ آوری ، نگهداری ، استفاده و افشاء اطلاعات شخصی خود ، مطابق با آنچه در سیاست حفظ حریم شخصی توضیح داده شده ، اعلام می‏کنید.
شما می‏توانید بدون نیاز به معرفی خود یا ارائه هرگونه اطلاعات شخصی، وارد سایت‏ ما شده و در آن‏ها به جستجو بپردازید. به محض اینکه اطلاعات شخصی خود را به ما ارائه دادید ، دیگر برای ما به عنوان کاربر ناشناس شناخته نمی‏شوید .
ما ممکن است اطلاعات زیر را جمع‏ آوری و ذخیره کنیم:
نشانی پست الکترونیکی ، شماره تلفن ، اطلاعات تماس ، و… (با توجه به خدمات استفاده شده) .
مکاتبات از طریق سایت‏ ما و یا مکاتباتی که به سایت ما ارسال شده است .
اطلاعات دیگری از معاملات و تبادلات شما با سایت ، خدمات ، مضامین و تبلیغات ما ، شامل شناسه دستگاه ، رایانه و اطلاعات اتصال ، آمار بازدیدهای صورت گرفته از صفحات ، ترافیک به  و از سایت‏ها ، اطلاعات آگهی‏ ها ، آدرس IP و اطلاعات استاندارد ورود به سایت .
ما اطلاعات شخصی را بدون کسب توافق صریح شما ، به شخص ثالثی جهت به کارگیری در اهداف بازاریابی آنها نمی‏فروشیم یا اجاره نمی‏دهیم . ممکن است خودمان ، اطلاعات دریافتی را به منظور پیشرفت و شخصی سازی خدمات ، مضامین و تبلیغات خود ، استفاده کنیم .
بنا به صلاح دید ، ممکن است اطلاعات شخصی شما را به منظور پاسخگویی به درخواست‏های قانونی ، پاسخ ‏دهی به ادعاهایی مبنی بر این که موضوع یا مضمونی ، مخل حقوق دیگران شده ، یا برای حمایت از حقوق ، مالکیت ، یا امنیت هر شخص ، استفاده یا افشاء کنیم . یا حسب دستور ، به مراجع قانونی ارائه دهیم . لذا با آگاهی از این بند ، اطلاعات خود را در اختیار این سایت قرار دهید و هرگونه ادعای بعدی در این خصوص ، غیر مسموع می‏باشد .
اگر از یک رایانه مشترک ، یا یک رایانه در کافی نت ، به سایت ما وصل می‏شوید ، توجه داشته باشید که ممکن است آدرس ایمیل شما و شماره تماستان ، در دسترس نفر بعد از شما که از آن رایانه استفاده می‏کند ، قرار گیرد .
ممکن است در هر زمانی ، این توافق نامه تغییر کند یا اصلاح شود که موارد اصلاح شده در ایراسپات اعلام خواهد شد . به غیر از موارد استثنایی ، کلیه اصلاح‏ها یا موارد تغییر یافته ، از زمان تاریخ انتشار خود لازم الاجرا هستند .

Visits: 0