چطور در سایت و اپلیکیشن ایراسپات ثبت نام کنیم و خودمان آگهی بدهیم

چطور در سایت و اپلیکیشن ایراسپات ثبت نام کنیم و خودمان آگهی بدهیم
اگر بدون ثبت نام در ایراسپات ، یا بدون وارد شدن به حساب کاربری تان در ایراسپات ، با کامپیوتر وارد این وب سایت شوید ، سمت چپ بالای صفحه ، دگمه های زیر را خواهید دید :

در صورت استفاده از گوشی اندروید ، بدون ثبت نام یا بدون وارد شدن به حساب کاربری ، با لمس سه خط افقی بالا سمت راست صفحه اپلیکیشن ، تصویری که خواهید دید ، بصورت زیر خواهد بود :

این حالت ها ، نشان میدهد که شما هنوز ثبت نام نکرده اید یا اگر قبلا ثبت نام کرده اید ، هنوز به حسابتان در ایراسپات وارد نشده اید . در این صورت ، میتوانید آگهی ها را ببینید . اما هنوز نمیتوانید خودتان آگهی بدهید . در این حالت ، اگر در گوشی ، دگمه ارسال آگهی را لمس کنید یا در کامپیوتر ، روی ارسال آگهی کلیک کنید ، تصویر زیر را ، خواهید دید :

برای ارسال آگهی ، باید ثبت نام کنید و عضو شوید . اگر قصد انجام این کار را دارید ، عنوان ثبت نام را در پایین همین صفحه ای که میبینید ، لمس کنید ، یا در کامپیوتر ، روی عنوان ثبت نام ، کلیک کنید 

با انتخاب عنوان ثبت نام ، صفحه زیر را خواهید دید که بصورت پیش فرض ، میتوانید با شماره موبایل ثبت نام کنید

حالا ، شماره همراه ، نام و نام خانوادگی و رمز عبور مورد نظرتان را وارد کنید و پس از آن ، دگمه ثبت نام را لمس کنید . پس از چند لحظه وارد صفحه اصلی ایر اسپات خواهید شد . تبریک ! ، شما حالا ثبت نام کرده اید و میتوانید خودتان ، آگهی بدهید و از تمام امکانات ایراسپات ، استفاده کنید
اما شما ، میتوانید بجای عضویت با موبایل ، عضویت با ایمیل را انتخاب کنید :

در این صورت ، سیستم از شما یک نام کاربری ، یک آدرس ایمیل و رمز عبور مورد نظرتان را در خواست خواهد کرد . با وارد کردن این موارد ، دگمه ثبت نام را لمس یا کلیک کنید و وارد ایراسپات شوید . حالا میتوانید آگهی مورد نظرتان را ارسال کنید .
در زمان ارسال آگهی ، از شما خواسته میشود یک نام کاربری دلخواه ، برای همین آگهی اعلام کنید . شما میتوانید یک نام ، غیر از نامی که در زمان ثبت نام در سایت ، اعلام کرده اید ، انتخاب کنید . ولی اگر از همان نامی که در زمان ثبت نام در سایت ایراسپات اعلام کرده اید استفاده کنید ، پیدا کردن شما در لیست کاربران و چت کردن با شما ، برای سایر کاربران ، بسیار آسانتر خواهد بود .
بیاد داشته باشید کسی که در زمان ثبت نام ، خودش را محمد علوی معرفی کرده (و نامش در لیست کاربران ثبت نام کرده سایت که اجازه چت کردن دارند ، محمد علوی ثبت میشود) ، اگر در زمان ارسال آگهی ، نام کاربری خودش را برای آن آگهی ، پرویز جوادیان اعلام کند ، نام آگهی دهنده ، پرویز جوادیان منتشر میشود . حالا اگر یکی از کاربران ، با دیدن آگهی منتشر شده بنام پرویز جوادیان ، بخواهد با او چت کند ، پیدا کردنش برای چت کردن ، بسیار دشوار و بدون استفاده از امکانات مدیر سایت ، تقریبا غیر ممکن است (چون نام پرویز جوادیان ، در لیست کاربران ثبت نام کرده که مجاز به چت کردن هستند ، وجود ندارد)
همچنین بخاطر داشته باشید که در زمان ارسال آگهی ، میتوانید شماره موبایل و ایمیلی غیر از آنهایی که برای ثبت نام استفاده کرده اید ، برای تماس کاربران اعلام کنید (یا درخواست کنید که شماره موبایل شما ، منتشر نشود) . ولی برای ورود به سایت یا اپلیکیشن ایراسپات ، سیستم از شماره موبایل ، ایمیل و رمز ورود تعیین شده در زمان ثبت نام شما استفاده خواهد کرد . رمز ورودی را که در زمان ثبت نام تعیین میکنید ، یادداشت کنید و بخاطر بسپارید و آن را در اختیار کسی قرار ندهید
اگر پس از خاتمه استفاده از ایراسپات ، در قسمت حساب کاربری تان ، از حساب خارج نشوید ، در دفعات بعدی ، نیاز به ورود به حساب نخواهید داشت . ولی اگر از حساب کاربری تان خارج شده باشید (که اینجوری امن تر است) ، در دفعات بعد ، باید با اعلام نام کاربری یا شماره موبایل و وارد کردن رمز تعیین شده ، مجددا به حسابتان وارد شوید تا بتوانید آگهی بدهید یا با آگهی دهندگان ، تماس بگیرید . در هنگام ورود مجدد ، صفحه ورود به ایراسپات را بصورت زیر خواهید دید :

شماره همراه یا نام کاربری و رمز عبوری را که در هنگام ثبت نام تعیین کرده اید ، وارد کنید ، اگر میخواهید کامپیوتر یا گوشی خودتان ، مشخصاتی را که وارد کرده اید ، برای دفعات بعد ذخیره کند ، تیک مرا به خاطر بسپار را بزنید و دگمه ورود را لمس (کلیک) کنید و وارد ایراسپات شوید و لذت ببرید !
اگر رمز عبورتان را فراموش کرده اید ، در همین صفحه ، فراموشی رمز عبور را لمس (کلیک) کنید و در صفحه ای که باز میشود ، اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید . امکان بازیابی رمز عبور ، در دسترستان قرار خواهد گرفت

 

 

 

 

Visits: 9