مقررات مالی استفاده از سایت ایراسپات

مقررات مالی استفاده از سایت ایراسپات

۱- ما از کسانی که مایل باشند یک محصول یا خدمت خانگی را ، از طریق ثبت آگهی در سایت ما ، بفروشند ، یا از خریدارانی که بخواهند محصول یا خدمتی را ، خریداری کنند ، و برای این کار ، به مدت یک ماه ، آگهی بدهند ، پولی نمیگیریم .

۲- ما در مورد تفکیک فروش شخصی از فروش تجاری ، معیار هایی داریم . کسی که کالای تجاری میفروشد ، کسی که در طول یک فصل سال ، بیش از دو بار با یک خط تلفن ، آگهی فروش بدهد (یا علیرغم استفاده از شماره های متفاوت ، هویت او برای ما محرز باشد) ، یا شرح و تعداد کالای درج شده در آگهی او ، به معنای عمده فروشی و فروش تجاری باشد ، از نظر ما ، در حال انجام کار تجاری است و از سایت ما ، برای معرفی و تبلیغ تجارتش استفاده میکند و انتظار داریم ، هزینه ها را ، طبق تعرفه ما بپردازد .

۳- ایجاد بیش از ۲ آگهی در یک فصل سال ، از نظر ما ، کار تجاری است .

۴- برای تمدید آگهی پس از تمام شدن مدت اعتبار ، هزینه دریافت خواهیم کرد .

۵- نردبان کردن آگهی (بردن آگهی به بالای صفحه) ، با دریافت هزینه خواهد بود .

۶- برای ویژه کردن آگهی (تفکیک و تمایز شکلی یک آگهی از سایر آگهی ها ، با علائم استانداردی مثل ستاره یا کلماتی مثل : فوری ، ویژه و …) ، هزینه دریافت میکنیم .

۷- فعلا ، هیچ نوع آگهی و بنر تبلیغاتی متفاوت با آگهی های فروشندگان و خریداران عادی (مثلا آگهی تبلیغاتی برای موسسات و شرکتهای تولیدی و خدماتی) ، نخواهیم داشت  . برای مغازه داران ، یا کسانی که شغلشان ، فروشندگی کالا هایی ، در چهارچوب دسته بندی های ماست ، بخش جداگانه ای ، با مقررات خاص ، وجود خواهد داشت . آگهی های آنها هم ، مشمول مقرات آگهی ها تجاری ما خواهند بود .

۸- آگهی های نیاز مندی و فروش های غیر تجاری ، به مدت یک ماه (۲ آگهی در هر فصل سال) ، رایگان است . برای آگهی هایی که آگهی دهنده ، از ابتدا درخواست کند که بیش از زمان استاندارد آگهی رایگان ما ، در صفحه باقی بمانند ، تعرفه دریافت هزینه وجود خواهد داشت .

۹- هر تمدید ، یک نوبت جدید انتشار آگهی تلقی میشود .

۱۰- در صورتی که کارشناسان ما ، اعلام کنند که قیمت های تعیین شده در یک آگهی ، غیر عادی و خلاف عرف است ، آن آگهی را تایید و منتشر نخواهیم کرد .

۱۱- تعداد آگهی های رایگان یک آگهی دهنده ، در هرفصل (با احتساب تمدید ها) ، ۲ آگهی تعیین شده و از آگهی سوم ، مشمول هزینه خواهد بود

۱۲- این حق را برای خود محفوظ میداریم که در هر زمان ، در روش و مقدار تعرفه دریافت هزینه ، تجدید نظر کنیم . هر تغییری در مقررات و هزینه آگهی ، قبلا اعلام خواهد شد .

 

پیشنهاد میکنیم حتما راهنمای استفاده ایمن و قانونی از وب سایت ایراسپات را بخوانید

Visits: 0