تعریف کالای تجاری و کالای خانگی و تاثیر آن در هزینه آگهی

تعریف کالای تجاری و کالای خانگی و تاثیر آن در هزینه آگهی

کالای تجاری ، از نظر تعاریف این وب سایت ، فقط کالایی است که توسط کسی که شغلش فروشندگی است و محلی فیزیکی بصورت مغازه ، برای کسب و کار در اختیار دارد ، یا فروشگاهی مجازی (اینترنتی) را ، راه اندازی کرده و اداره میکند ، عرضه میشود . برای یک فروشنده ، عمل <فروش کالا> ، دائما در حال تکرار است . اما کالایی که در خانه یا کارگاه خانگی شما تولید میشود ، حتی اگر برای فروش تهیه شده و یکبار هم بسته بندی آن ، باز نشده باشد ، کالای خانگی است . میتوانید در توضیحات آگهی تان ، بنویسید که هنوز بسته بندی کالا را ، باز نکرده اید . ولی دسته بندی کالا را ، کالای تجاری ، انتخاب نکنید

پس اگر شغلتان فروشندگی کالا نیست ، به قصد بهتر معرفی کردن کالایتان و پیدا کردن مشتری و فروختن کالا به قیمت خوب ،  در آگهی تان ، به هیچ وجه دسته بندی کالای تجاری را ، انتخاب نکنید . در این مورد ، بسیار دقت کنید . در میزان هزینه شما ، تاثیر بسیار زیاد و باور نکردنی خواهد داشت !

بعنوان مثال ، توجه داشته باشید که درج آگهی ، توسط هر شماره موبایل ، برای معرفی کردن محصول خانگی ، به مدت یک ماه و دوبار در هر فصل سال ، در حال حاضر ، رایگان است . ولی هر نوبت آگهی کالای تجاری ، به مدت یک ماه ، هم اکنون ۱۵۰۰۰۰ تومان ، هزینه خواهد داشت .

Visits: 1