در باره ما

در باره ما
با وجود این که هم اکنون بخش قابل توجهی از تولیدات و خدمات مورد نیاز جامعه . درکارگاه های کوچک خانگی تولید میشود و همچنین ، پیشرفت های فعلی تکنولوژی در زمینه کامپیوتر و فضای مجازی ، امکان انجام حرفه های مختلف در خانه و در عین حال ، حفظ ارتباط فعال و موثر با بازار را  بسیار افزایش داده است ، اما هنوز ، امکانات مناسبی برای پوشش فراگیر این روش فعالیت اقتصادی ، که برای اکثریت تولید کنندگان خانگی و مصرف کنندگان ، آشنا و قابل اطمینان باشد ، ایجاد نشده است . در وب سایت ایراسپات ، شما میتوانید محصولات مصرفی تولید شده یا مورد نیاز خود را ، به روشی که توضیح خواهیم داد ، بفروشید یا بخرید . تولید کنندگان و کسبه محترم نیز ، می توانند تولیدات و کالای مصرفی تجاری خود را ، به همین صورت در این وبسایت عرضه کنند :
۱- بر اساس دسته بندیهای موضوعی که از قبل تعریف شده اند ، و نیز ، بـر مبنای استان و شهر محـل نگهداری فعلی محصول ، و بـا تعیین ایـن کـه شمـا ، فروشنده ، خریدار یا فروشنده تجاری هستید ، دسته‌ بندی مورد نظرتان را تعیین کنید .
۲- اگر فروشنده ایـد ، آگهی فروش بدهید و اگـر خریدارید ، بـا انتخاب طبقه بندی مورد نظرتان ، مرتبط ترین و نزدیک‌ ترین‌ آگهی های منتشر شده را ، پیدا کنید و مستقیما با آنها تماس بگیرید . یادتان باشد که در تماس بـا افراد ، بسیار دقت و احتیاط کنید و هـر گونه معامله را ، فقط پس از بررسی کامل انجام دهید .
۳- همچنین ، اگـر تصمیم به خـرید دارید ، اما محصول مورد نظرتان را در آگهی هـای موجـود سایت ، پیدا نکرده اید ، میتوانید خودتـان ، آگهی نیازمندی خرید ایجاد کنید . اینجا ، فقط فروشندگان آگهی نمیدهند !
اینجا ، قـرار است محصولات مصرفی را که بصورت خانگی تولید میشوند ، سریع تـر ، (و بخاطر رقابتی بودن) با قیمتهای منصفانه تر پیدا کنید . این ، ماموریتی است که مـا ، برای خودمان تعریف کرده ایم . به زبان ساده و بـه گفته یک دوست ، کار ما ، این است که بدانیم : کـی ، چی داره ، کـی ، چی میخواد !!؟ برای معرفی آن چه کـه می خواهید بفروشید و یافتن آنچـه مایلید بخـرید ، از ما و از همه کاربران این سایت ، کمک بگیرید .
چشم انداز ما ، تبدیل شدن به یک مرکز قابل اطمینان و اصلی مبادله رقابتی تولیدات و خدمات خانگی و پشتیبانی و کمک موثر به توسعه بازار  این محصولات در ایران است
با ما ، آسان تر پیدا کنید .
هم اکنون به ایراسپات بروید

پیشنهاد میکنیم حتما راهنمای استفاده ایمن و قانونی از وب سایت ایراسپات را بخوانید

Visits: 0