توصیه های مهم ، جهت ارسال آگهی موفق

توصیه های مهم ، جهت ارسال آگهی موفق
دوستان عزیز
ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تا بهترین نتیجه رو از آگهی هاتون بگیرید . خوندن این متن احتمالا حدود ۱۰ دقیقه وقتتون رو میگیره ولی حتما تاثیر زیادی توی کسب و کارتون خواهد داشت . البته اگر اونها رو ، یاد بگیرید و عمل کنید .
شما میخواید یک آگهی خوب و با کیفیت بدید ، تا کاربرانی که اصلا شما رو نمی شناسند ، اون رو ببینند ، اون رو برای خوندن  انتخاب کنند ( خودش یه موفقیته) ، قانع بشن که کالا و یا خدمات شما ، همون چیزیه که دنبالش هستند و در آخر ، باشما تماس بگیرند .
توی این مسیر ، از خدمات دوتا سایت باید استفاده کنید . اولش سایت ایراسپات ، که این امکان رو در اختیارتون قرار میده و بعدیش ، موتورهای جستجو هستند که آگهی ها رو ، ایندکس و پردازش میکنند و هر آگهی را که هوش مصنوعیشون تشخیص بده آگهی با ارزش تری هست ( جلوتر بهتون میگم چه نوع  آگهی هایی از نظرشون با ارزش تر هست )  ، بالاتر از دیگران نشون میدن .
گفتم که اولین یاری دهنده شما ، سایت ایراسپات است که برای خودش قوانینی داره که توی این صفحه  میتونید اونا رو مطالعه کنید . پس اگه اونا رو رعایت کرده باشید ، بعنوان یک آگهی ، کالا و یا خدمات شما رو توی اینترنت منتشر میکنیم (البته ما مثل همه سایت های دیگه ، میتونیم خدمات بیشتری بهتون بدیم اگه یه مقدار هزینه کنید . حالا جلوتر ، براتون فایده هاش رو میگم) .
یاری دهنده دوم هم ، که خیلی مهمه  ، موتورهای جستجوی اینترنتی ،  بخصوص گوگل هست . این شرکت ، با رقبای دیگر خودش ، همیشه توی کشمکش هست تا بیشترین کاربرها (درآمد) رو ، بطرف خودش جلب کنه . برای همین ، یه چهارچوب هایی (الگوریتم) تعریف کرده ، تا تشخیص بده کدوم آگهی ها(محتوی ها) ، بیشتر ، مورد پسند کاربران قرار میگیره ، تا اونا رو بالاتر نشون بده . و جهت اطلاع شما عرض کنم که صفحه اول تا سوم نتایج جستجوی گوگل ، میلیون ها تومن / دلار ، ارزش داره و همیشه ، اونجا یه جنگ گلادیاتوری در جریانه ، تا هرکسی میتونه ، لینکش بالاتر بره !
حالا جلوتربهتون میگم که بغیر از ثبت آگهی ، چه کارهای دیگری هم انجام بدید ، تا از رقباتون که این متن رو نخوندن ، موفق تر باشید.
عواملی که باید توی آگهی تون حواستون بهشون باشه و از لحاظ گوگل  با ارزش هستند ، اینهاست :

انتخاب دسته بندی مناسب

بعضی کاربرها ، با کلمه جستجو نمیکنند و با تعیین دسته بندی جلو میرن . یعنی بطور مثال  ، اول “املاک” رو انتخاب میکنند بعد” فروش مسکونی “و در آخر “آپارتمان” رو و در نهایت ، تمام آگهی های مرتبط با این انتخابشون رو میبینند . خوب حالا اگر شما ، دسته بندی مناسب رو موقع ایجاد آگهی ، تعیین نکرده باشید ، آگهی شما اینجور مواقع دیده نمیشه .

عنوان آگهی

عنوان آگهی ، مثل ویترین مغازه شما میمونه . کاربر ، با خوندنش تصمیم میگیره که لینک آگهی شما رو کلیک کنه یا نکنه ، و بره لینک بعدی رو ببینه . سعی کنید کلمات اضافی نداشته باشه و با وسواس ، اون رو انتخاب کنید . زیاد طولانی نباشه . مثلا اگر میخواید برای طراحی وب سایت آگهی بدید ، ننویسید ” طراحی وب سایت با بهترین قیمت و کیفیت و سرعت” . بهتره بنویسید “طراحی وب سایت ” . و اگه یکم بیشتر خاصش کنید هم بهتره .مثلا “طراحی وب سایت ویژه شرکت ها”
کاربر که این عنوان بهینه شده رو میبینه اگه دنبال طراحی وب سایت باشه ، مکث میکنه تا دو جمله توضیح زیرش رو بخونه . این دو جمله از کجا میاد ؟ از شرح آگهی و یا توضیحات .

شرح آگهی (توضیحات)

دوجمله اول این قسمت (حدود ۱۷۰ کاراکتر) ، همون مطالبی هستند که توی نتایج جستجوی گوگل زیر عنوان آگهی شما دیده میشن . پس دوجمله اول توضیحات شما ، خیلی مهم هستند . سعی کنید با کلمات غیر مفید ، این فرصت رو از دست ندید . مثلا میتونه اینجوری باشه :
“متخصص تراز اول طراحی وب سایت  اختصاصی شرکتی با حدود ؟؟؟؟ (تعداد بزارید ) نمونه موفق مطرح و برند ، با همکاری تیمی زبده ،آماده انجام پروژه شما در بهترین کیفیت و قیمت می باشد.
و سپس سعی کنید از قابلیت هاتون ، افتخاراتتون ، توانایی هاتون ، تخصص هاتون (زبان های برنامه نویسی ، دیجیتال مارکتینگ ، SEO و غیره)  صحبت کنید.کلا ببینید کاربرها چه نگرانی ها و دغدغه هایی دارن و به اون نکات اشاره کنید.بطور مثال اگه آدرس و موبایل و تلفن ثابت رو هم توی توضیحاتتون نوشته باشید ، کاربر بیشتر بهتون اعتماد میکنه.
غلط املایی نداشته باشید ، نگارش صحیح داشته باشه و اگه متنتون طولانی هست توی چند پاراگراف درج بشه ضمنا توش از کلمات کلیدی(برچسب ها) هم استفاده شده باشه

کلمات کلیدی(برچسب ها)

کلمات کلیدی ، یکی از عوامل بسیار تاثیر گذار هستن که ما میبینیم بعضی ها ، اهمیت اون رو نمی دونن و در آگهی هاشون ، ازش استفاده نمی کنند .
موتورهای جستجو ، روی برچسب ها ، خیلی حساس هستند . با مشخص کردن کلمات کلیدی ، شما به گوگل میگید ، آقا هرکی این کلمات رو هم جستجو کرد ، بفرستش به آگهی من . خدمات و یا کالای من ، همونی هست که کاربرت دنبالشه .
مثلا برای عنوان طراحی سایت ، میتونید این برچسب ها(کلمات کلیدی) رو توی باکس مخصوص برچسب ها توی سایت بازارها درج کنید:
قیمت طراحی وب سایت – طراحی وب سایت چیست – آموزش طراحی وب سایت – طراحی وب سایت در تهران
وقتی برچسب های بالا رو درج کنید ، مثلا اگه کسی ” آموزش طراحی وب سایت” رو هم جستجو کرده باشه ، به آگهی شما لینک میشه . پس فرصت خوبیه که یه سری کاربر رو هم ، اینجوری جذب کنید . البته گوگل ، حواسش به همه چی هست . مثلا اگر شما ، برچسب کلیدی “زلزله” رو برای آگهی طراحی وب خودتون انتخاب کنید ، اگر کاربری چستجو کنه “زلزله ” ، گوگل میفرسته به آگهی شما . اونوقت کاربر که آگهی شما رو میبینه و میفهمه که کلک خورده ، یه فحش به شما میده و یکی هم به گوگل و صفحه رو میبنده . اونوقت گوگل میفهمه که کاربر ، متن شما رو نخوند و صفحه رو بست . پس نتیجه میگیره که شما ، با برچسب غیر واقعی ، فریبش دادید و جریمه تون میکنه و دیگه به آگهی شما ، لینک نمیکنه . برعکسش اگه حس کنه کاربر رو به جای درستی هدایت کرده ، به لینک شما امتیاز قایل میشه و بیشتر به آگهی شما لینک میکنه .

آدرس شبکه های اجتماعی

درج آدرس شبکه های اجتماعی توی باکس های پیش بینی شده توی ایراسپات ، هم موجب اعتماد بیشتر کاربر به اعتبارشما میشه و هم باعث افزایش رتبه سایتتون میشه (چون از یه سایت معتبر به شما لینک شده) ضمنا کاربرها  ، با کلیک آیکون سایت (بطور مثال) ، به راحتی میان سایت شما رو میبینند و چه خوشبختی از این بالاتر که کاربر رو بتونید به سایت خودتون بکشید .

تصویر آگهی

تصویر خوب و جذاب و مرتبط با آگهی دوتا فایده داره :
اولیش توی سایت ایراسپات هست . مطلع باشید که کاربر ، اول تصویر رو میبینه  ؛ بعد عنوان آگهی رو . تصویر خوب ، باعث میشه کاربر ، آگهی شما رو وسط آگهی های دیگه انتخاب کنه و بعدش ، به عنوان اون توجه کنه .
فایده دومش ، توی موتورهای جستجو هست . حتما دیدید وقتی که توی گوگل عبارت “کولر آبی” رو جستحو میکنید ، یه سری لینک محتوی ها و آگهی ها رو میاره ، ولی یه سری عکس کولرهای آبی رو هم به عنوان images  نشون میده . کاربر ممکنه اول به عکس ها توجه کنه و روی عکس اون کولری که دنبالش هست ، کلیک کنه و تصادفا ، اگر اون عکس ، توسط شما ارسال شده باشه ، به آگهی شما هدایت بشه .
حالا بگم که چه کارهای بیشتری میتونید بکنید تا نتیجه بیشتری بگیرید:
۱- آگهی تون رو ویژه کنید تا  فایده های زیر رو داشته باشه : 
            – آگهی شما ، در ابتدای آگهی ها ، و در بخش آگهی های ویژه ، نمایش داده میشه
            – همیشه آگهی تون متفاوت دیده میشه . در نتیجه ، همش جلوی چشم کاربرهاست و امکان کلیکش بالا میره .
            – از نظر موتورهای جستجو ، آگهی ویژه با نمایش دایمی ، سریعتر ایندکس میشه و امتیازش بالاست .
۲- هروقت تونستید(حداقل روزی یکبار) ، آگهی خودتون رو به روز کنید . با اینکار آگهی تون موقتا به بالای لیست صفحه اول میره .
۳- حتما از وب سایت و یا سایر شبکه های اجتماعی تون ، به آگهی خودتون لینک کنید . در اینصورت این آگهی از لحاظ گوگل ، با ارزش تر تلقی میشه که بهش لینک شده . لینک آگهی شما ، درست زیر عکس آگهی تون به اسم “لینک به اشتراک گذاری” ثبت شده .
اگر امکان و یا توانایی ایجاد سایت رو ندارید ، حداقل یه وبلاگ که مجانی هست ، میتونید راه اندازی کنید .
۴- برای اینکه آگهی تون زودتر توسط گوگل شناخته بشه ، بعد از یه هفته پس از ثبت آگهی تون ، هر روز به گوگل برید ، عنوان آگهی تون + irspot رو جستجو کنید . لینک آگهی خودتون در سایت ایراسپات رو ، توی نتایج جستجوی گوگل ، کلیک کنید تا به آگهی تون برید . بعدش روی آگهی های دیگه خودتون هم کلیک کنید و بیاید بیرون .
۵- اگر رپرتاژ آگهی تهیه کنید ، میتونیم اون رو توی قسمت مخصوص بخودش منتشر کنیم و تا ابد قابل دسترسی باشه و از رپرتاژ به آگهی و سایتتون لینک بشه . خصوصیات و مزایای رپرتاژ آگهی رو بزودی درج میکنم.
۶- آگهی هرچه قدیمی تر باشه ، اعتبارش بیشتر میشه . پس مرتب اون رو تمدید کنید . چون درج آگهی جدید ، زیاد فایده ای نداره . حواستون به آگهی های قدیمیتون باشه که چند بار دیده شده و توسط موتورهای جستچو هم ایندکس شده .
۷- سعی کنید اگر توی چند تا سایت دیگه هم تصمیم دارید آگهی مشابه رو ثبت کنید ، از متن کپی استفاده نکنید و توی هرسایت جملات رو کم و زیاد ویا تغییر بدید  چون گوگل آگهی های تکراری رو از ایندکسش حذف میکنه .
به امید کسب و کار موفق شما

Visits: 0